1 ביולי 2010

saturn

סטיבי וונדר הוא מישהו שאני מחזיק ממנו.

אגדה, אדם שנחלץ מעוני, התמודד בהצלחה עם מוגבלות, וזאת בזכות המון כישרון ולא מעט שכל.

בגלל הרבה שירי פופ שחיבר יש שרואים אותו קצת קיטשי ודביק, וזה במידה מסויימת נכון, אבל מצד שני הוא גם אחראי ליצירות מוזיקליות מעניינות כמו החיים הסודיים של הצמחים ולשירי מחאה מדוייקים על מצב האפרו-אמריקאים, שאז אפילו לא קראו להם כך, בארצות הברית (נושא שאני מבטיח לחזור אליו בפוסטים אחרים כי יש לי חיבה למה שנקרא "מוזיקה שחורה").

נזכרתי בו היום כי השמיעו בבוקר את lately, ורק היום קלטתי שהוא שר "I hope my premonition misses". הצתה מאוחרת.

השיר שאני רוצה להשמיע לכם הוא מתוך song in the key of life, שהוא בעצם אלבום כפול עם תקליטון בונוס (פוריות או לא פוריות?). אבא שלי קנה אותו כשהייתי ילד, אבל אני גיליתי אותו רק בשנות העשרה המאוחרות, מתוכו אני רוצה להשמיע לכם את saturn.

תהנו




תגובה 1:

  1. צריך לראות אותו בסולו תופים כדי להעריך אותו (יותר, כלומר)

    השבמחק