16 בספטמבר 2010

i'm special

אין לי הרבה. אבל,

אני מיוחדת. ואתה תשים לב.

איך?

אל תדאג..

השיר היה השיר הראשון שפרסם את הפריטנדרז בתחילת שנות השמונים. הסיפור המפורסם הוא שכריסי היינד שנאה את השיר, וזה מאוד הפתיע אותה שהוא הצליח. אני מניח שעם הזמן היא למדה להנות ממנו, כי זה שיר נורא כיפי, עם הקצב הזה, אחד-שתים-שלוש-ארבע של גיטרות, מיוחד, שמאוד מתאים לקול המעניין-מסתורי של היינד, תקשיבו איך היא משתמשת בו.

מה נשאר להגיד - תהנו,




תגובה 1:

  1. בשנות השמונים הייתי קצת עסוקה [אמהות בפעם הראשונה והשניה], כך שעניין המוסיקה נדחק הצידה. חשבתי שה"pretenders" זו להקה משנות ה-60 או ה-70. עכ''פ, לזמרת יש קול משובח. האם היא המשיכה בקריירה עצמאית?

    דבר נוסף, אשמח מאד אם תכתוב את שמות המבצעים מחו''ל ושיריהם בלועזית. כך יהיה לי קל יותר לחפש את השירים.

    תודה מראש, שנה טובה וגמר חתימה טובה לך ולכל יקיריך :-)

    השבמחק