לחצו פליי. נתחיל.
בשנות השלושים, מספר אמן הג'אז נאט אדרלי, כשהיה ילד, הוא היה נוהג להסתכל בקבוצה של אסירים שהיו עובדים מול ביתו, ושרים תוך כדי העבודה. אחד היה שר משפט בטון אחד, והאחרים היו עונים לו בטון נמוך. הדבר הזה ריתק אותו, הוא לא ידע שהם אסירים, הוא חש שהם שרים אליו.
ב 1960 כתב נאט אדרלי את הקטע "work song" בהשראת אותה קבוצת אסירים.
החצוצרה של נאט אדרלי נותנת את הטון הראשון, והמיתרים עונים לו בטון הנמוך. והכל נארג למנגינה מעניינת השובה את האוזן.
זמן קצר לאחר מכן הקטע קיבל גם את המילים של אוסקר בראון ג'וניור, שהיה גם שותף ליצירה המקורית.
כן אני ביצעתי פשע
הפשע להיות רעב ועני
שדדתי חנות, ונתפסתי
ועכשיו, החזק חזק את האבן
כנראה זה מה שצריך היה להיות
זה הביצוע של אוסקר בראון ג'וניור, אבל מי שהפכה מזוהה יותר עם השיר היא נינה סימון, שהקליטה את השיר ואהבה לשיר אותו בהופעות שלה.
ואני, האמת, אני אוהב את איך שנטלי מרצ'נט שרה את השיר. זאת הגירסה ששמתי לכם בהתחלה, וזה הקונטקסט ההיסטורי.
תהנו.
בשנות השלושים, מספר אמן הג'אז נאט אדרלי, כשהיה ילד, הוא היה נוהג להסתכל בקבוצה של אסירים שהיו עובדים מול ביתו, ושרים תוך כדי העבודה. אחד היה שר משפט בטון אחד, והאחרים היו עונים לו בטון נמוך. הדבר הזה ריתק אותו, הוא לא ידע שהם אסירים, הוא חש שהם שרים אליו.
ב 1960 כתב נאט אדרלי את הקטע "work song" בהשראת אותה קבוצת אסירים.
החצוצרה של נאט אדרלי נותנת את הטון הראשון, והמיתרים עונים לו בטון הנמוך. והכל נארג למנגינה מעניינת השובה את האוזן.
זמן קצר לאחר מכן הקטע קיבל גם את המילים של אוסקר בראון ג'וניור, שהיה גם שותף ליצירה המקורית.
כן אני ביצעתי פשע
הפשע להיות רעב ועני
שדדתי חנות, ונתפסתי
ועכשיו, החזק חזק את האבן
כנראה זה מה שצריך היה להיות
זה הביצוע של אוסקר בראון ג'וניור, אבל מי שהפכה מזוהה יותר עם השיר היא נינה סימון, שהקליטה את השיר ואהבה לשיר אותו בהופעות שלה.
ואני, האמת, אני אוהב את איך שנטלי מרצ'נט שרה את השיר. זאת הגירסה ששמתי לכם בהתחלה, וזה הקונטקסט ההיסטורי.
תהנו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה